Kedvezményezett neve
Oroszlány Város Önkormányzata
Elérhetősége
2840 Oroszlány, Rákóczi Ferenc út 78.
A projekt címe
Oroszlány Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása
A projekt azonosító száma
KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01196
A projekt tervezett befejezési dátuma
2018.06.30
Szerződött támogatás összege
8,99 millió Ft
Támogatás mértéke
100%
Megvalósulási helyszín
Oroszlányi Polgármesteri Hivatal
2840 Oroszlány, Rákóczi Ferenc út 78.
A projekttel kapcsolatos további információ
Oroszlányi Polgármesteri Hivatala Aljegyzői Kabinet
Telefon: +36 34 361-444 /148-as mellék
A projekt tartalmának bemutatása
Az ASP projekt segítségével az Önkormányzati Hivatal egységes informatikai háttérre alapozott, központi adatkezelő rendszert vezet be jogszabályi kötelezés szerint.
Az átállással érintett szakrendszerek
- Adó szakrendszer
- Gazdálkodási szakrendszer
- Iratkezelő szakrendszer
- Ingatlan-vagyon kataszter szakrendszer
- Hagyatéki-leltári szakrendszer
- Ipar- és kereskedelmi szakrendszer
Az eszközbeszerzés során külső vállalkozó által leszállított, helyszíni garanciával rendelkező eszközöket tervezünk beszerezni. A működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása során felülvizsgáljuk
és az ASP rendszert kielégítően naprakésszé tesszük a Hivatalunk által már elkészült Iratkezelési- és a -helyi adatkezelést feltételező- Információbiztonsági szabályzatát.
A projekt keretein belül az alábbi feladatokat kívánjuk megvalósítani. Keretrendszer bevezetése, a szakrendszerek zökkenőmentes kiszolgálása céljából. Önkormányzati Adózási alrendszer
törvényi megfelelés értelmében, a helyi adóztatási feladtok teljes körű ellátása céljából. Gazdálkodási alrendszert az önkormányzat pénzgazdálkodásának tervezése, könyvvezetés és ellenőrzési feladatok ellátása céljából.
Az iratkezelő rendszert a komplex dokumentumkezelés megvalósítása érdekében. Az ingatlanvagyon-kataszter rendszert a meglévő ingatlan nyilvántartás naprakész kezelésének megvalósítására.
A hagyatéki leltár rendszert az egységes és naprakész hagyatékkezelés megteremtésére. Az Ipar kereskedelem rendszert az érintett helyi vállalkozások, törvényben nyilvántartásának vezetésére.
A megvalósítás részeként az Önkormányzat az ügyintézési folyamat szabályozását, az érintett ügyek űrlapjainak elkészítését vagy testreszabását, elektronikus ügyintézési segédlet elkészítését, illetve az ügyintézők
elektronikus ügyintézési kompetencia fejlesztését, helyi rendelet alkotását, valamint az érintett állampolgárok és vállalkozások tájékoztatását tervezi.
A projekt jelenlegi helyzete
A pályázat keretében a szükséges kártyaolvasók, egyéb számítástechnikai eszközök beszerzése megtörtént, a szakrendszerek használata 2018. január 1-vel megkezdődött. A projekt 2018. június 30-án zárul.