A Könyvtárellátó Nonprofit Kft. (KELLO) a tankönyvellátás hatékony lebonyolításának biztosítására létrehozott egy internetes rendelési felületet.

A 2015/2016 tanév tankönyvrendelésében az eddigiekhez képest a következő változások lesznek

  • az Általános Iskola 1-2-3 osztályában minden diák ingyen kapja a tankönyvet,
  • iskolai szintű szállítás lesz, nem lesznek előre összecsomagolt tanulói tankönyv csomagok,

A 2015/2016-os tanév szülőket és diákokat érintő, tankönyvrendeléssel, szállítással és számlázással kapcsolatos legfontosabb tudnivalói

  • 2015. augusztus 3. és 2015. augusztus 25. között kapják meg az iskolák az alaprendelés során igényelt könyveket (a tankönyvek átadásának idejét az iskolák és a fenntartóik közösen határozzák meg). Az átadás idejéről az adott intézmény fogja tájékoztatni a szülőket.
  • A fizetős diákok esetében a leszállított könyvek alapján számla készül, melyet a szülők az iskolától kapnak kézhez a tankönyvekkel együtt, átadás/átvételi bizonylat kíséretében. Ebből 1 eredeti aláírt példány Önöknél marad, a 2. eredeti aláírt példányt az iskola visszajuttatja a KELLO részére. A számla alsó, perforált részén találják a befizetéshez szükséges csekket.

Befizetési határidő: 2015. szeptember 15.

Befizetés módja

  • csekk vagy banki átutalás a következő számlaszámra: 64400068-30107825-11100049
  • iskolakezdési utalvány: KELLO INFOPONTOKON és a kijelölt postahivatalokban

A tavalyi évhez hasonlóan személyesen készpénzzel, iskolakezdési utalvánnyal, illetve bankkártyával a Kello-Infopontjainkon és a kijelölt postahivatalokban, valamint készpénzzel és bankkártyával az összes postahivatalban fizethetnek. A pontos címeket az alábbi linkre kattintva találják. http://webshop.kello.hu/)

Ha gyermeke iskolát vált: a tankönyvrendeléssel kapcsolatos teendőkről kérjük, érdeklődjön az iskolájánál (fizetős diákok esetében az iskola döntése alapján a kifizetett könyveket az iskolát váltó diák vagy viheti magával - amennyiben ugyanazokból a könyvekből tanítanak a másik iskolában - vagy az új iskolában új tankönyveket rendelnek gyermekének.

Jogosultsági státuszváltozás, illetve az ingyenességre jogosító határozatok leadásával kapcsolatban: a változás kezelésében, elfogadásában, illetve rendelési felületen történő rögzítésében a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. nem illetékes. Kérjük, ez ügyben az iskolával vegyék fel a kapcsolatot!

Lakcímváltozás esetén kérjük a változásokat minden esetben az iskolának jelezzék, mivel a rendelési felületen csak az iskola tudja módosítani azokat.

Mi a teendő, ha nem tudja, vagy nem akarja az iskolán keresztül rendelni a tankönyveket? Felhívjuk szíves figyelmüket a http://webshop.kello.hu/ oldalunkon található rendelési lehetőségre, melyet egy egyszerű regisztrációt követően érhetnek el. Ha az itt történő rendeléssel kapcsolatban segítségre van szükségük, kérjük, írjanak a webshoprendeles@kello.hu e-mail címre. A websop rendelési felületünkön a 2015/2016-os tanévre vonatkozó tankönyvek vásárlására várhatóan 2015. augusztus 1-jétől nyílik lehetőség. Ezt megelőzően 2015. június 1-jétől tájékoztatásként láthatják az augusztustól elérhető tankönyvi kínálatot és árakat.

Tankönyvvásárlás lehetséges a KELLO INFOPONTOKON is, bővített tankönyvkínálattal várjuk Önöket a Kódex és Kazinczy könyváruházainkban.

A KELLO Ügyfélszolgálatának központi telefonszáma: +36 1 237 6900

A KÓDEX könyváruház és a KELLO INFOPONTOK nyitva tartását és elérhetőségeit ide kattintva tekintheti meg.

KELLO

2015. július 09., 06:57